Tele Świat nowoczesny dwutygodnik telewizyjny

Tele Świat Tele Świat
  • Dwutygodnik
  • średni nakład: 519 516 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 346 931 egz.*
  • czytelnictwo: 818 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; luty 2014 - styczeń 2015
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2014 - marzec 2015; CPW; grupa wszyscy 16-59; n = 33 469; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Pismo adresowane do kobiet i mężczyzn, do młodszych i bardziej wykształconych czytelników, mieszkańców miast, interesujących się filmem, kinem, oglądających telewizję wybiórczo z nastawieniem na ulubione pozycje programowe.



Charakterystyka Pisma

Program 82 stacji, spotkania z gwiazdami, przegląd programów na 14 dni: rozrywka, seriale, sport, dokument, hity filmowe na każdy dzień. Ponadto w każdym numerze premiery kinowe na VOD. A wszystko to w nowoczesnej, dynamicznej szacie graficznej.

 

Gwiazda

Gwiazda Tele Świat nowoczesny dwutygodnik telewizyjny


Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
rozkładówka otwierająca 130 300,00 zł
rozkładówka 105 700,00 zł
IV okładka 77 600,00 zł
II okładka 74 900,00 zł
III okładka 72 300,00 zł
1/1 strony 60 800,00 zł 67 000,00 zł
junior page 44 000,00 zł 48 400,00 zł
1/2 strony 37 900,00 zł 42 300,00 zł
1/3 strony 27 400,00 zł 29 900,00 zł
1/4 strony 21 200,00 zł 23 800,00 zł
1/8 strony 12 400,00 zł 14 100,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd) 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
artykuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT