TV14 nowoczesny dwutygodnik telewizyjny

TV14 TV14
  • DwuTygodnik
  • średni nakład: 305 246 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 207 215 egz.*
  • czytelnictwo: 278 000 osób**

* źródło: ZKDP, średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; grudzień 2012 - listopad 2013
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; luty 2013 - styczeń 2014; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 41 762; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika
Pismo pozycjonowane jako magazyn rodzinny, adresowane do szerokiej grupy odbiorców: kobiet i mężczyzn, w wieku 25-59, oczekujących od pisma telewizyjnego znacznie więcej niż sam program telewizyjny.
 
Nasza grupa celowa to czytelnicy poszukujący szerszej informacji o ulubionych pozycjach programowych, zainteresowani wydarzeniami ze świata gwiazd. To osoby, które cenią wartości, stawiając na pierwszym miejscu rodzinę, dom, dzieci. 


Charakterystyka Pisma

W każdym wydaniu: program na dwa tygodnie (publikujemy listing 52 stacji telewizyjnych + hity filmowe na każdy dzień. Ponadto w każdym magazynie obszerna część poświęcona osobowościom ze świata telewizji i kina , przewodniki po najlepszych filmach i serialach, dokument i sport, najciekawsze programy dla całej rodziny: rozrywka i program dla dzieci. Bogata część magazynowa zawiera stałe działy: newsy "Na gorąco", "Gwiazda", "Z życia gwiazd", "Aktualności TV" z informacjami o najciekawszych programach TV oraz streszczenia seriali. Dodatkowo czytelnicy znajda wiadomości o premierach kinowych na DVD, Blu-Ray, horoskop i aż 3 krzyżówki. 

Gwiazda

Gwiazda TV14 nowoczesny dwutygodnik telewizyjny


Dodatkowe Informacje
Cennik
rozkładówka otwierająca 56 400,00 zł
rozkładówka 45 700,00 zł
IV okładka 33 600,00 zł
II okładka 32 400,00 zł
III okładka 31 300,00 zł
1/1 strony 29 000,00 zł
junior page 21 000,00 zł
1/2 strony 18 300,00 zł
1/3 strony 13 000,00 zł
1/4 strony 10 400,00 zł
1/8 strony 6 100,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd) 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
artykuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT