TV14 nowoczesny dwutygodnik telewizyjny

TV14 TV14
  • Dwutygodnik
  • średni nakład: 288 696 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 189 778 egz.*
  • czytelnictwo: 238 000 osób**

* źródło: ZKDP; średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; marzec 2015 - luty 2016
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; kwiecień 2015 - marzec 2016; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 20 056; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika
Pismo pozycjonowane jako magazyn rodzinny, adresowane do szerokiej grupy odbiorców: kobiet i mężczyzn, w wieku 25-59, oczekujących od pisma telewizyjnego znacznie więcej niż sam program telewizyjny.
 
Nasza grupa celowa to czytelnicy poszukujący szerszej informacji o ulubionych pozycjach programowych, zainteresowani wydarzeniami ze świata gwiazd. To osoby, które cenią wartości, stawiając na pierwszym miejscu rodzinę, dom, dzieci. 


Charakterystyka Pisma

W każdym wydaniu: program na dwa tygodnie (publikujemy listing 52 stacji telewizyjnych + hity filmowe na każdy dzień. Ponadto w każdym magazynie obszerna część poświęcona osobowościom ze świata telewizji i kina , przewodniki po najlepszych filmach i serialach, dokument i sport, najciekawsze programy dla całej rodziny: rozrywka i program dla dzieci. Bogata część magazynowa zawiera stałe działy: newsy "Na gorąco", "Gwiazda", "Z życia gwiazd", "Aktualności TV" z informacjami o najciekawszych programach TV oraz streszczenia seriali. Dodatkowo czytelnicy znajda wiadomości o premierach kinowych na DVD, Blu-Ray, horoskop i aż 3 krzyżówki. 

Gwiazda

Gwiazda TV14 nowoczesny dwutygodnik telewizyjny


Dodatkowe Informacje
Cennik
rozkładówka otwierająca 60 000,00 zł
rozkładówka 49 000,00 zł
IV okładka 36 000,00 zł
II okładka 35 000,00 zł
III okładka 33 000,00 zł
1/1 strony 31 000,00 zł
junior page 22 000,00 zł
1/2 strony 20 000,00 zł
1/3 strony 14 000,00 zł
1/4 strony 11 000,00 zł
1/8 strony 7 000,00 zł
Dopłaty
weekend (pt, so, nd) 15 %
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 10 %
reklamy konsekutywne 10 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %
artykuł sponsorowany (z materiałów klienta) 10 %
format niestandardowy 10 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT