Chwila dla Ciebie Chwila dla Ciebie

Chwila dla Ciebie Chwila dla Ciebie
  • Tygodnik
  • średni nakład: 417 505 egz.*
  • rozpowszechnianie płatne razem: 291 572 egz.*
  • czytelnictwo: 1 722 000 osób**

* źródło: ZKDP, średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem; maj 2013 - kwiecień 2014
**źródło: Polskie Badania Czytelnictwa; czerwiec 2013 - maj 2014; CPW; grupa wszyscy 15+; n = 41 842; realizacja Millward Brown

Profil Czytelnika

Czytelniczki Chwili dla Ciebie to kobiety prowadzące dom. Cenią informacje i wskazówki przydatne w życiu codziennym, a także szukają rozrywki poprzez udział w konkursach organizowanych przez Redakcję. Chwilę dla Ciebie czytają kobiety w średnim wieku, mieszkanki miast, z wykształceniem średnim, posiadające dzieci.



Charakterystyka Pisma

Najchętniej czytany poradnik kobiecy w Polsce!

W Chwili dla Ciebie czytelniczki znajdą wiele rubryk poradnikowych, takich jak: Moda, Uroda, Psychologia, Prawo, Podróże. Najbardziej rozbudowane rubryki to Zdrowie i Dział Kulinarny - gdzie w specjalnym, 8- stronicowym dodatku, prezentowane są przepisy czytelniczek. Wszystkie teksty pisane są przez ekspertów lub z nimi konsultowane. Eksperci odpowiadają na listy czytelniczek. W tygodniku znaleźć można materiały o charakterze społeczno-interwencyjnym, w których opisane są historie prawdziwych bohaterek. Ponadto w każdym numerze czytelniczki znajdą krzyżówki i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Historie z życia wzięte

Historie z życia wzięte Chwila dla Ciebie Chwila dla Ciebie


Dodatkowe Informacje
Cennik
  lewa strona prawa strona
rozkładówka 213 000,00 zł
IV okładka 148 000,00 zł
II okładka 142 000,00 zł
III okładka 124 000,00 zł
1/1 strona 113 000,00 zł 123 000,00 zł
1/2 strony 65 000,00 zł 73 000,00 zł
1/3 strony 50 000,00 zł 56 000,00 zł
1/4 strony 41 000,00 zł 45 000,00 zł
1/8 strony 23 000,00 zł 25 000,00 zł
junior page   93 000,00 zł
wyspa   87 000,00 zł
Dopłaty
reklama w pierwszej połowie pisma 15 %
reklama obok wybranej strony redakcyjnej 15 %
reklamy konsekutywne 15 %
artykuł sponsorowany (z materiałów klienta) 15 %
format niestandardowy 15 %
reklama z dodatkowym reklamodawcą 15 %

do powyższych cen należy doliczyć 23% VAT